woensdag 6 november 2013

Verkoop WoolLove Collectie 2013

HARTELIJK WELKOM!!!!

Aanstaande vrijdag 8 november, sta ik met mijn collectie op de supersfeervolle Kerstshow van Tuincentrum Osdorp Amsterdam!
Tijd: van 16.00 tot 21.00 uur.

Inclusief spinnewiel en materiaal, zodat ook zichtbaar is hoe een WoolLove tot stand komt. Heel spannend vind ik het, en gezellig dat de rest van mijn gezin mee gaat.

Een mooie gelegenheid om alle WoolLoves te zien én, minstens zo belangrijk, te voélen. Dus, mocht je zin hebben in een gezellig uitje, je bent van harte welkom! Tuincentrum Osdorp won in 2012 de award voor de beste Kerstshow.

Voor deze gelegenheid worden nog even alle puntjes op de 'i' gezet, ik hou van een goed totaalplaatje. Tassen worden met de hand bedrukt, heerlijk geurende wierook wordt verpakt om mee te gaan met de verkochte WoolLoves, en aan de catalogus wordt de laatste hand gelegd.
Nog een punt van aandacht: mocht je van plan zijn iets te kopen, breng contant geld mee, pinnen is nog niet mogelijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten