maandag 27 januari 2014

Winter

Vorig jaar kwam er geen einde aan de winter, en nu hebben we nog geen kou gehad! Er kan nog van alles gebeuren, 't is pas januari, maar wat een contrast!
De wolwerkjes vliegen door mijn handen, heerlijk toch om zoveel mogelijkheden te hebben waar je aan kunt werken. Vaak ben ik aan meerdere projecten tegelijk aan het werk, kleine stukjes, zodat de armen en schouders niet constant belast zijn. Nu ga ik een tijdje alpaca spinnen, vooral wit, en dan de strengen wol kleuren, om wat effen voorraad op te bouwen. Ik merk dat er ook truien ontstaan nu, en rokjes, nog even en ik hoef niets meer te kopen, het voelt heerlijk om in mijn eigen maaksels rond te lopen.

De biodanzers blijven ook steeds enthousiast, dus ik ga gewoon WoolLoves meenemen, kunnen ze lekker voelen en passen, wat is er nou fijner, na een fantastische danssessie, kopje koffie en iets lekkers, en dan met je handen en ogen verdrinken in de zachte WoolLoves....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten