donderdag 6 november 2014

Enthousiasme

Wat heerlijk is het toch om mijn passie te delen! Wat een fantastische, enthousiaste belangstelling gisteren, zoveel lof en waardering, wow! En als de waarde, liefde en aan de maak van een WoolLove besteedde tijd dan ook nog worden beloond door het meegaan met een nieuwe eigenaar, is het helemaal top. Heerlijk om alle zó verschillende items om te passen bij godinnen, te genieten van de uniekheid van die ander, gehuld in de liefde die uit mij stroomt in wat ik maak, oh, echt dankbaar en stil word ik daarvan.

En dan zit ik hier, vingers vliegen over het toetsenbord, en daarachter gloort de herfst in al haar schoonheid. Het groen maakt plaats voor geel, rood en bruin, overal hopen blad en een overvloed aan noten. De merels pikken in de laatste afgevallen appels, en achter het enkele glas van de oude ruiten, voel ik de opkomende kou. Het hout knispert in het vuur van de speksteenkachel, aangename warmte omhult mij. Een behaaglijke WoolLove om me heen, en een A4-tje vol nieuwe projecten om te starten. Voorlopig maar weer eens aan de vachten alpaca beginnen, want dat is toch het allerlekkerste, daar kan geen schaap tegenop! Mijn handen pakken steeds een andere kleur, en als het dan getwijnd is, zie ik voor het eerst het nieuwgeboren resultaat, kleuren zoals ze nog nooit eerder gecombineerd werden, een wonder! Lekker weken in een warm badje, al het vuil loslaten en als een Phoenix opstijgen in schoongewassen, glanzende pracht....oh...life is good!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten