woensdag 26 september 2018

Silent Destiny, Andean Art, Home Embrace,en Chrystal Night 2 foto's

Silent Destiny is een zachte, dikgesponnen omslagdoek van merinowol.

Een wat korter model, maar lekker zacht en toch stoer, effen. De kleur moet lichtgrijs zijn, maar het is toch echt een lichte blauw...

Fotokwaliteit laat weer te wensen over, maar ik gebruik mijn tijd nog steeds liever voor wolletjes dan voor foto's, 't is een impressie ;-)

Andean Art is een op dikke pennen gebreide netshawl van Drents Heideschaap.

Kleuren zijn mooi helder en bont, ze is heel sterk en slijtvast, stoer door haar materiaal, maar.... niet zacht, en ik bedoel: écht niet zacht. En toch vinden sommige vrouwen juist dat weer prima!



Home Embrace is een netshawl van zachte merinowol.

Zonder flits zie je de kleuren amper, het zijn dondere bruinen en rood, okergeel en een zweempje beige.


Lekker weer op verschillende manieren draagbaar...

deze manier vind ik altijd heel bijzonder!

En met wat knopen erin is het een vestje ;-)

Chrystal Night had ik voor mezelf gemaakt om het materiaal te testen, superzachte merino in roomwit, getwijnd met een dunne draad baby lama in lichtgrijs. Ze is heerlijk, daarom is er nu een no 2 gekomen, soms komen er zusjes, die niet helemaal nieuw zijn qua ontwerp!

Met flits is de structuur goed te zien, maar zonder, zoals hier, zie je hoe ze er werkelijk uitziet...

...echt weer heeeeerlijk zacht en warm!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten