vrijdag 31 mei 2019

"Happinez Vibe" foto's

Tijdens Happinez had ik plenty of time om te spinnen. De energie van het hele weekend, wordt gebundeld in 3 WoolLoves, de eerste is deze: Happinez Vibe!

Ze is overwegend licht van kleur, door een draad dikgesponnen merino/corriedale in roomkleur.

Ze weegt bijna een kilo, lekker zwaar dus! Haar fijne streepje Happinez kleur is van felle multikleurtjes, met het accent op fuchsia roze

En er moest natuurlijk weer franje aan! Dus felle fuchsia linten, en zoete fijne roze, omringd door zachte, bruingrijze Wensleydale krullen

De rand is een bruinige taupekleur met de multicolour accenten, en dan moest daar natuurlijk ook een franje rand langs, en ja, nu is ze af!

En aangezien mijn geliefde paspop Seamore nogal onbeweeglijk is, doe ik zelf maar wat pogingen om de doek te showen, geen straf!

Ze is mooi lang, soepel maar warm, stoer en toch super vrouwelijk!

Hondje Luna wil overal bij zijn

En de fotograaf is om te gillen, ook een fijne man, mijn man! ;-) 

Zo kun je haar tekening goed zien, ik word er weer zó blij van!!!

"The making of", fijn buiten werken

Kijk nou wat een geweldige kleuren! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten