dinsdag 4 augustus 2020

Pure Power II, Nairobi Night, Sioux Solace, Coral Community, Precious Morning, Precious Sea foto's

Pure Power II is een heerlijke, stoere eyecatcher in overwegend merino.

Ze heeft boven en onderaan een baan artyarn in verschillende herfst tinten

en in het midden een effen roestbruin, dat haar oorsprong heeft onder de zachte bruin/grijze Wensleydale lamskrullen.

Hi hi, dit was de enige aardig gelukte foto van voren, ben dan zó serieus bezig dat ik vergeet te lachen, wat ik veel leuker vind op de foto's! 

Nairobi Night heeft mooie sterke licht/donker contrasten, met een speelse roestbruine onderbreking.

Alles in stoere merinowol

Sioux Solace vind ik zó mooi, dat warme saffraangeel met die natuurtinten, wow!

Bovenaan een tipje alpaca in donkerbruin/roze, daarna allemaal merinowol.


Coral Community is heel zwaar, maar superzacht. De techniek heet core spinning, en dan maar kijken hoe de ontstane draad uitpakt tijdens het breien, super spannend.

Dit is een melange van materialen, allemaal heel zacht, en er is een roestbruine, harige draad meegebreid.


Precious Morning, een roze ode aan de vrouw! Ze is eerder stoer dan zacht, maar dat mag ook met die zoete kleurtjes. 

Enkeldraads, dikgesponnen merinowol.




Precious Sea, op deze foto zie je de kleuren beter dan op die hieronder.

Ik hou van die combinatie van ruige, bruine aarde en allerlei lucht en zeeblauw tinten. Zachte merinowol kidmohair, zijde.

Supermooi vind ik haar! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten