maandag 30 september 2013

Koop en verkoop

Wat een heerlijk weer! Krijgen de herfstbloemen in de tuin toch nog de kans hun kopjes naar de zon te richten, met die regendagen blijft er niet veel van ze heel. Vader Herfst penseelt de bladeren in schitterende tinten rood, jammer dat mijn rood voorraad wol uitgeput is. Afgelopen weekend nog eens rondgesnuffeld op een Wildfair in Wenum-Wiesel, inspiratie opdoen voor mijn eigen ervaring begin november. Op 8 november sta ik mét spinnewiel en WoolLove collectie bij Intratuin Amsterdam Osdorp, op de ambachtelijke markt. Vorige week heb ik alle items nog eens netjes opnieuw gelabeld, geen sinecure, inclusief kolletjes zijn het er rond de 77! Nu is alles keurig op orde, ik stop even met breien (als dat lukt...) en ga lekker wol kammen en spinnen, verven en wassen, dan kan ik straks weer vol goede moed starten met een nieuwe collectie! In Amsterdam ga ik lekker voor de kraam zitten spinnen, en de geïnteresseerden kunnen bladeren in mijn fotoboek met tekst, waarin wordt uitgelegd waarom een WoolLove rond de 40 uur nodig heeft om van dier naar eindproduct te gaan. Komend weekend is het Landelijke Spindag in Elspeet, daar ga ik voor het eerst heen. Hordes gelijk-gepassioneerden hoop ik daar te begroeten, om elkaars creaties te bewonderen en inspiratie op te doen. En.... er is een markt met wol! Dus weer nieuw materiaal kopen, ga proberen me te beheersen. Ik moet tenslotte eigenlijk eerst verkopen, maar de volgorde van de evenementen is omgekeerd!

De laatst afgeronde items komen hierboven te staan, geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten