dinsdag 3 september 2013

Nazomeren

Wat is het nog heerlijk in de natuur. Ibiza was fantastisch, relaxed en een avontuur! En toch, gaat er voor mij niets boven Nederland, met z'n grazige weiden en vlaktes. En dan die heerlijke seizoenen, deze zomer is spectaculair, morgen gewoon weer warm! En mocht het koeler worden, dan heb ik gewoon weer genoeg heerlijke werkjes!
Ik kreeg vrijdag een mooie zak Teddy Widder konijnenwol, die al driftig rond mijn spoel zweeft. Schitterende naturel tinten vind ik dat, room, zachtgrijs en zachtcamel. Twijnen met witte alpaca, en dan weer op naar het volgende breisel.

Langzaam komt de regelmaat weer mijn leven binnen sijpelen, voor zover dat al bestaat, als mijn gezinsgenoten allemaal weer overgaan tot school, werk en stage. En bijna elke avond zit ik ondergedompeld in de WoolLoves, en ik geniet volop. Soms gaat er iets helemaal fout, een dramatisch verkeerde afslag in een breisel, en als herstel niet mogelijk is, dan oefen ik in geduld, uithalen en opnieuw beginnen, want ik kan niet leven met een fout in zoiets moois!

Vandaag kreeg ik op mijn werk een heel enthousiaste reactie op mijn blog en WoolLoves, binnenkort komt er iemand bij me langs om de collectie te aanschouwen en daaruit een keuze te maken. Superleuk vind ik dat, er zit steeds meer beweging in de aanloop naar verkoop. Hoogste tijd om lekker onder de wol te kruipen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten