maandag 15 december 2014

Projecten in uitvoering foto's

Zachte zwarte baby alpaca met hazelnootbruine iets oudere alpaca


Zo is de draad geworden die op de pagina hieronder getest werd

Hier als streng, vleugje appelgroen en verder overwegend turquoise. Jammer dat de camera het nooit echt goed weergeeft, maar om nou een dure camera aan te schaffen voor m'n blog...


Lokjes geverfde kidmohair, superzacht


Bovenstaande kidmohair, beginnetje gesponnen, aaaaah, zo zacht

Dit fantastische mengsel van yak en zijde


Ziet er op de klos gesponnen zó uit,

En dan getwijnd met lichtbruine baby alpaca wordt het dit proeflapje, die gláns van de kleur, wat gaat dat een mooie WoolLove worden!

Ondertussen heb ik een voor mij lastig project gestart, van Real Sheltland shetland wool, een trui voor Eric! Min of meer op gevoel, dus maar hopen dat het goed gaat, en er komt geen einde aan, enige nadeel van een grote man!

De achterkant wordt weer anders dan de voorkant, maar het klopt wel samen. Niet genoeg wol om de mouwen er ook van te maken, maar dat hoop ik weer op te lossen, en anders spin ik bij. Dan ben ik ook een rokje aan het haken in dezelfde tinten voor Savannah, verder wordt er gesponnen, en het WoolLove assortiment ligt even stil!
Mijn hoofd knapt bijna van ideeën en inspiratie, de handjes kunnen het niet bijhouden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten