maandag 25 mei 2015

Open Atelier 3 juni VOL

Lieve belangstellenden!

Het is geweldig, er is enorme belangstelling voor de Open Atelier dagen! Voor 3 juni zijn al zoveel aanmeldingen binnengekomen, dat ik begonnen ben een wachtlijst te maken. De agenda is al heel vol, en de maanden juli en augustus plan ik zoveel mogelijk vrij, zodat ik zelf ook weer heerlijk kan spinnen en mijn geliefde WoolLoves maken! Dus helaas, er is de komende tijd geen mogelijkheid meer voor inlopen. Op de woensdagen kun je wel op afspraak langskomen in het atelier als je materialen, strengen wol of WoolLoves wilt kopen. Want wol in de zomer kan prima! Zeker de superzachte omslagdoeken, die op de blote huid gedragen kunnen worden, ikzelf wóón erin!

In september zijn de Beleef Landleven dagen, als je vrijblijvend kennis wilt maken met wolletjes en spinnen, ben je daar van harte welkom! En er zijn nog een paar data beschikbaar voor spinlessen, de zomerstop begint in juli, en na Beleef Landleven start ik weer. Ondertussen zal ik de vorderingen weer hier blijven plaatsen, heerlijk om mijn inspiratie uit te dragen, en mensen blij te maken met zoiets heerlijks als wol!!!

Nog even wat extra informatie:
Spinlessen geef ik op woensdag en donderdag,
van 10.00 - 13.00 uur en van 14.00 - 17.00 uur.
Kosten hiervoor bedragen € 20,-- per uur,
inclusief materiaal, koffie/thee en huiswerkmateriaal.
Je kunt spinnen op je eigen wiel, of je leent een wiel
van mij à € 5,-- per week. Gemiddeld zijn er
3 dagdelen nodig om het spinnen onder de knie te krijgen,
liefst in een serie, eens per week.
Het is erg leuk om samen met een vriendin spinnen te leren,
dan kun je elkaar blijven inspireren en informatie uitwisselen.

Als je vragen hebt, stel ze gerust, en ik wens iedereen inspirerende en gepassioneerde wolmomenten toe! Dank jullie wel voor alle belangstelling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten