vrijdag 8 juni 2018

Ibiza 2018

Omdat ik me zo verbonden voel met dit eiland, heb ik toch een paar foto's met personal touch bijgevoegd, ook al ben ik niet zo van het delen .... Hier Es Vedra, vanuit een ongelooflijke plek gefotografeerd, een steile kliff ertegenover. Je zweeft als het ware in de lucht, en ziet niets dan zee voor je, en dan die enorme magische draak die een dutje doet in het serene oneindige water...

Uren kan ik kijken naar de textuur van de rotsen, de begroeiing, de pure en ruige kleuren van dit landschap, gekust door het heilige water.

De plek vanwaar de Es Vedra foto genomen is, supersteile afgrond, in Nederland hadden hekjes gestaan, zo niet op Ibiza, als je eraf wilt springen, go ahead!

Zonsopkomst vanaf het terras

Bewijsmateriaal...ik sta er echt ;-)

Een aantal WoolLoves mogen een paar uur Ibiza verkennen, ademen en de vibe mee terug nemen.

Pure Magic....

Dé Hippymarket, als je met mensen bent die er nog nooit geweest zijn, doe je het nog een keer, maar de toeristische kant haalt het niet bij de energie die het eiland deelt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten