vrijdag 8 juni 2018

Inside Realm, Sturdy Sister, Rays of Fairytale foto's

Inside Realm is een zachte, vederlichte 100 % baby alpaca omslagdoek.

Bovenaan hazalnootbruin effen...

...overgaand in een verstrengelde draad van chocoladebruin met champagne



Sturdy Sister is een stoere, grote omslagdoek in naturel tinten.

Helemaal lokaal qua herkomst, en ongekleurd, er zat al genoeg kleur in de schaapjes. Swifterlammeren uit Emst hebben met plezier hun eerste vacht afgestaan voor deze royale embrace.

Schapenwol is zwaarder dan alpaca, je voelt deze omslagdoek als een prettige aanwezigheid helemaal om je heen.


De lengte is ook voor kleinere Godinnen geen probleem, je trekt haar gewoon wat hoger op.

Rays of Fairytale heb ik zelf ingepikt, die was duidelijk voor mij! ;-) Mijn slaap beschermlapje, oftewel 'Cosy Cuddle" is helemaal afgedragen, dus maakte ik een nieuwe van superzachte babyalpaca, olijfgroen, blauwgroen en wit. Wat heb je aan één lapje, dus werd het een vestje, dat overdag gedragen kan worden, en 's nachts heerlijk over mijn hals en schouders ligt, het zijn echt genietmomentjes, met die zachte, koesterende streling op mijn huid als de dag plaatsmaakt voor de nacht...


Opgerold in de handtas, heb ik overdag altijd een vestje bij de hand, of op schoot bij behoefte aan bescherming.

En ik hou van spelen met vorm, en kan blij verrast zijn als de samenhang van lusjes op een andere manier het lijfje omhult!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten