woensdag 8 mei 2013

Greek Sensation foto's

Heerlijk een binnen/buiten dagje. Als de zon schijnt moét ik naar buiten, ook als het allang genoeg is geweest! Het kleurt al lekker op m'n huid, gezond tintje. Iedere dag ziet het decor er anders uit, vandaag zijn de appelbloesems helemaal open, wauw! Ik heb Seamore naar buiten gesleept en daar wat foto's gemaakt. Ze komt binnen mooier uit...daglicht is meedogenloos. Ik heb een heerlijk Karunesh muziekje op staan, en vanuit die hogere sferen toch maar weer even een berichtje schrijven.  Van de week kwam er ineens een impuls: iemand van een tuincentrum in Amsterdam vond het een goed idee als ik daar op een marktje mijn produkten kwam promoten. Mijn bezwaar is nu, dat wol op het moment niet zo aantrekkelijk lijkt, we zijn toe aan lichte kleding na de lange winter. Maar natuurlijk is het 's avonds fris, en dan zoek je een tussen oplossing, net als ikzelf, ik woon de hele lente en een deel van de zomer in mijn bruine alpaca omslagdoek. Ik merk echt dat ik steeds minder kleding aanschaf. Hier thuis kan ik toe met iets oncharmants-praktisch, op mijn werk speciale outfit, voor Biodanza mijn danskleding....en naast shirt en spijkerbroek heb je dan alleen nog sjaals en omslagdoeken nodig! Ik begin geheel self-supporting te worden!

Mensen denken vaak dat wol kriebelt, zeker op je huid. Schapenwol kan dat inderdaad doen. Alpaca en konijnenwol is superzacht, en kan op het naakte lijfje gedragen worden, heerlijk! Ik ga eens diep nadenken of een marktje wel mijn ding is. Veel mensen die mijn spullen zien, zijn toch erg benieuwd naar de rest, ook voor eigen aanschaf. Het gaat zeker die kant op!

Greek Sensation


met sexy blote schouders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten