woensdag 8 mei 2013

Whitney en Wendy

Afgelopen donderdag naar mijn geliefde Alpacafarm geweest, voor de nieuwe oogst! Alle prachtige beesten bewonderd, ook de nieuwsgierige baby's. Tot mijn grote spijt is Whitney, na het baren van haar overleden jong, overleden...Ik kan nog genieten van de vachten die ik nog van haar heb, evenals van de enige vacht die ik deze keer gekocht heb: van baby Wendy. Wit, net als haar moeder. Erg pijnlijk als zo'n prachtig dier overlijdt, zeker voor de baasjes, die zich met hart en ziel voor hun dieren inzetten.

De familie liep er weer prachtig kaal bij, alleen de heren hadden nog een bewold hoofd en benen. Favoriet Roxy kwam lekker snuffelen, dit flessekind is helemaal tam. Roxy en Ranger staan regelmatig op beurzen met Jeannette, ook weer komende Pinksterdagen bij de Cannenburgh in Vaassen. Ik ga zeker kijken!

Ik heb alweer lekker stapels plukjes wit getrokken en gekamd, nu heel dun aan het spinnen, ik heb bedacht dat ik de strengen wol turquoise ga verven, en daar dan een mooie omslagdoek van maken. Nu kan ik nog putten uit een voorraad foto's van al geproduceerd werk, maar helaas komt daar maar mondjesmaat iets bij, met dank aan de arbeidsintensiviteit! Heb inmiddels ook een aantal Ibiza lapjes gebreid, nu nog tasjes van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten