woensdag 31 juli 2013

Laatste julidag

Wat is de natuur blij met de regen, en ach, voor ons is het toch ook prima, kun je je huis weer eens onder handen nemen.... Echt zomer is het, volop genieten! En ondanks de heerlijk luie vakantie stemming, rolt er toch nog van alles uit mijn handen. Alleen nog nieuwe foto's maken met Seamore, moet ze weer naar buiten voor de laatst voltooide WoolLoves: Native Celebration, Indian Summer, Mystery Keeper en, oh ja, mijn jaarproject Honey Hope. Ondertussen wordt er weer driftig gesponnen aan nieuwe voorraad wol, zodat er straks richting de herfst weer geverfd en gewassen kan worden.
Ik ben heel tevreden over mijn Ibiza buideltje, hoef ik m'n zware handtas niet altijd mee te slepen, die, behalve de broodnodige items, natuurlijk ook allerlei zaken bevat die voor de vrouw onmisbaar zijn. Zalfjes en een tekentang, pleisters, zakmes, pepermunt en zakdoekjes, tja, je hebt genoeg aan een portemonnaie, maar je zult maar zonder die andere dingen zitten als je ze nodig hebt!

Ik ga me nog even verdiepen in armbandjes en voetsieraden, zo leuk voor de vakantie, dat geeft echt een zomergevoel.

En nu een theetje van bergamot bloemen uit de tuin, Home Made Earl Grey....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten