vrijdag 27 juni 2014

WoolLove in Landleven en Sonsbeekmarkt

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, en het blad Landleven benaderd met een verzoek om een reportage. En yes, ze vinden het wat! Ik kreeg een aangename reactie, en het gaat allemaal heel snel. Vandaag komt de fotograaf hier een reportage maken, vind ik best spannend. Ik heb alle boxen met de collectie naar beneden gehaald, allerlei manden met wol klaargezet, laatste labels aangenaaid, zelfs nog bolletjes teruggespoeld naar strengen wol (oogt veel mooier, maar bergt lastig op).

Kortom, ik ben er helemaal klaar voor. Hopen dat de weergoden ons een beetje matsen, net vandaag buien!

De fotograaf had nog een leuke tip, een vriendin van hem organiseert de maandelijkse 'Sonsbeekmarkt' in het Sonsbeekpark in Arnhem. En het 'toeval' wil, dat de komende keer,
zondag 6 juli van 11.00 tot 18.00 uur als thema: Hippie heeft!! Enorm korte termijn natuurlijk, maar ik ga het toch nog maar een keer proberen, zo'n markt. Helemaal in mijn lijn, biologische producten, duurzame spullen, dus dat past prima. Het ziet er erg gezellig uit. Eens kijken wat er allemaal mee gaat behalve de collectie, misschien een spinnewiel, en Seamore?
Het voelt altijd net als een expositie, beetje onzeker over hoe je met veel liefde gemaakte artikelen worden gewaardeerd. Wel de beste manier voor mensen om kennis te maken met WoolLove, je kunt ál je zintuigen inschakelen. En dat in de ambiance van de natuur op haar mooist, met volop ruimte en frisse lucht om je heen. En lekkere muziek en picknick kleedjes én lekkere hapjes!

Als je zin hebt, zondag over een week, zien we elkaar in het Sonsbeekpark!
Neem een kleedje mee, dan kun je er een gezellige, luie middag van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten