dinsdag 21 april 2015

Feit

Vandaag is het een feit: het mei-nummer van Landleven is bij de abonnees op de mat gevallen! Ook bij mij, eerst de boodschappen uitgepakt, toen braaf gewacht, en lekker buiten in het zonnetje de eerste blik op het blad geworpen! Ik ben echt trots, prachtige reportage, schilderachtige foto's, en het verhaal is ook mooi. Ook de Landleven site even gecheckt, daarop het spin-filmpje, ook helemaal TOP!!! Zó'n mooie impressie, heel natuurlijk, het atelier staat er gezellig op, kortom, experiment gelukt! En de lezers worden ook doorverwezen naar dit blog, dus mocht je zo'n geïnteresseerde lezer zijn: van harte welkom! En een kleine waarschuwing is op zijn plaats: het wolvirus is besmettelijk! Wie bij mij is geweest, of heeft leren spinnen, is aangestoken met mijn enthousiasme, en dat kan tijdrovende gevolgen hebben! Voor de lezers die nieuwsgierig zijn naar mijn heerlijke WoolLoves, de omslagdoeken: op de woensdag kun je bij me langskomen, zoals in het artikel staat, daarvoor graag contact opnemen via: claudiaschothuis@planet.nl
Ik ga heerlijk genieten van dit artikel, de reacties erop, en ik ben alle mensen die me hierin gesteund hebben heel dankbaar! Zeker ook Klaske Bakker en Lode Greven, waarmee het contact wat intensiever was/is.
En dat allemaal op een dag als vandaag, waarop de zon stralend aan de hemel staat, de krentenbloesems op knappen staan, je komt ogen tekort bij alle veranderingen per dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten