maandag 26 oktober 2015

Hippy Market Ibiza

Ik was zó blij met Hippy Market Ibiza, een platform voor mede vrije geesten, die iets met liefde maken en te koop aanbieden. En ik kan me zo goed voorstellen, dat je niet zomaar een groot bedrag uitgeeft, als je niet kunt voelen en ruiken en met eigen ogen kunt zien wat je koopt. Dus het verbaast me niet, dat ik nog niets heb verkocht via dit medium. Maar het kost wel geld, dus voor het moment heb ik besloten om even uit de lucht te zijn, en me te verdiepen in een eigen website. Tegenwoordig verwachten mensen dat, en hoewel ik mijn geliefde WoolLoves en met zorg gesponnen strengen wol veel liever live verkoop, denk ik dat ik er toch niet onderuit kan om het op deze manier uit te dragen. We gaan voor het gemak van de druk op de knop, en daar ben ik zelf ook schuldig aan. Er staat al een afspraak met een professional, dus ik hou jullie op de hoogte! Dan kan ik ook alle artikelen on line etaleren, in plaats van 20.

Ondertussen geniet ik volop van de herfst, die de natuur omtovert tot een ingetogen bruin groen en een uitbundig geel en vlammend rood hier in de tuin. Het blad dwarrelt onder deze windstilte gestaag naar beneden, dat scheelt weer dakgootcapriolen. Nog even, dan is het blad verplaatst naar een plekje op de vochtige aarde, om weer opgenomen te worden als voedsel voor een nieuwe levenscyclus. En dan kan de zon haar stralen weer tussen de kale takken door laten stralen, om de duistere plekjes te verlichten. De volle maan is weer in aantocht, de jachtmaan, die ons uitnodigt onze te realiseren wensen uit te drukken. Afgelopen nacht was het al licht buiten, en wat heerlijk is het dat de klok weer is teruggezet, zodat het 's morgens al licht is als ik wakker word.

De wolexperimenten bestaan momenteel veel uit dunne wol haken op haaknaald 15 en 20, en verder spin ik mijn voorraad dieren haren op. Teddy Widder konijn zit op de spoel, evenals de kruising Turkse Herder, nu nog het restje kattenhaar. Verbazend altijd bij deze superlichte vezeltjes, hoe veel je kunt spinnen uit een klein beetje. Daarna zijn de alpacavachten weer aan de beurt! Dat verveelt ook nooit, als ik 4 handen had wist ik het wel.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten