zaterdag 15 augustus 2015

Buiten fotoshoot

Jee, bewolking! Na al die zon is het ineens best donker, snel achter de computer! Inmiddels is de locatie bekend waar ik kom te staan met WoolLove op Beleef Landleven, in het bijgebouwtje (klaslokaal) van Boerderij Hoogmade. Dat moest natuurlijk worden geïnspecteerd, óp naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Even zoeken, met hulp van een supervriendelijke vrijwilliger vonden we het gebouwtje. Ziet er keurig uit, daar kan ik mooi mijn spulletjes kwijt. Afhankelijk van het weer kan er ook buiten gesponnen worden, maar de WoolLoves en sommige spinnewielen blijven binnen. Nu kan ik gaan bedenken hoe het gaat worden ingedeeld, want naast het demonstreren van spinnen en twijnen met verschillende materialen, vind ik het ook altijd gewéldig om wat ik maak op mensen te mogen zien! Grote passpiegel erbij, en maar passen en voelen! Ik zal handen en een mond tekort komen. Eén van de spincursisten wil graag een dag komen helpen, voor de andere dagen ga ik nog hulp vragen. Eric doet het vervoer en het zware werk, en zal me ondersteunen met alles behalve het spinnen ;-) gedurende die dagen.

Gisteren ineens de geest gekregen, alle WoolLoves die nog niet buiten waren gefotografeerd kwamen aan bod. Het is altijd een heel gesleep, dan valt Seamore's pruik weer in het water bij een wissel, of mijn camera bijna, ik vergeet te eten en te drinken, zo leuk is het, en het resultaat mag er zijn. Voornamelijk handig voor Hippy Market Ibiza, als het er weer kek uitziet!
(http://www.hippymarketibiza.com/en/stalls/id-121/woollove/)

Gelukkig blijft er ook tijd over om te spinnen en breien, en vliegen er weer allerlei kleurtjes op de Rose, terwijl breipennen 20 weer iets prachtigs afleveren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten