woensdag 12 augustus 2015

Open Atelierdagen stop

Lieve mensen, vakantietijd is er ook om na te denken, en te heroverwegen. Het werd vorig jaar zo druk, natuurlijk is het heerlijk dat er zoveel mensen belangstelling hebben voor wat ik maak, en voor het prachtige ambacht spinnen. Als een open atelierdag gewoon tussen neus en lippen door kwam, was het prima, maar alle aanmeldingen beantwoorden incl. vragen, wachtlijsten bijhouden en alle administratieve zaken die erbij komen, plus alles omtrent het lesgeven, is voor mij teveel. Ik ben gek op wol, en niet op computerwerk! En de praktijk leert, dat de belangstellenden toch vooral komen om meer kennis op te doen voor hun eigen creativiteit. Dan ontstaat er een soort lesgeven, wat ik dan liever met een kleiner aantal mensen doe, waarbij we ook dieper op de materie kunnen ingaan. Het uitgangspunt was om te laten zien wat ik maak, en om WoolLoves te verkopen, met alle aandacht en gezelligheid die daarbij hoort. Tijd kun je maar één keer besteden, en het hele wolverwerkingsproces vraagt eigenlijk al mijn beschikbare tijd!

Conclusie: het fenomeen: Open Atelier is beëindigd, maar het atelier blijft op ELKE woensdag geopend, maar alleen op afspraak én met de bedoeling iets te kopen. Op woensdag geef ik ook les, zodat les en atelier afspraken op elkaar afgestemd worden.

Mocht je geïnspireerd worden door mijn manier van werken, neem dan contact op of spinles iets voor je is, en als je al ervaring hebt: het is gewéldig om kennis op te doen in een gevorderden les!

Voor alle mensen die nu geen mogelijkheid hebben gehad om te komen kijken naar wat ik maak en hoe dat gaat, is er de uitgebreide kans op Beleef Landleven. Zoals het er nu uitziet, sta ik in het Open Luchtmuseum binnen (heel fijn bij slechter weer!), in Boerderij Hoogmade, in het klaslokaal, met al mijn WoolLoves, een aantal spinnewielen en strengen wol. Heel gezellig als je daar naartoe komt!
Dus alvast van harte welkom, en veel dank voor alle belangstelling!

(mail: claudiaschothuis@planet.nl )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten