woensdag 13 maart 2013

kopen

Als je mijn blog leest, en je raakt net zo gepassioneerd van wol als ik, en je krijgt koop-kriebels, weet dan dat ik tegenwoordig bereid ben mijn schatten te verkopen. Het is onmogelijk om alles te blijven huisvesten, dus af en toe doe ik afstand van een breisel, en van mijn handgesponnen wol. Als je in de buurt woont, kun je op afspraak komen kijken en selecteren, en je kunt me via de mail bereiken. Handig is altijd om van tevoren te bellen. In principe zijn de maandag-, woensdag-, en donderdagochtend handig voor een bezoekje. Ik verstuur ook wol, en binnenkort heb ik een etalagepop, waarop ik de WoolLoves beter kan laten zien c.q. fotograferen. Op mezelf gedrapeerd + een foto maken is niet gelukt, nu wordt dit de nieuwe try-out! Sowieso is het onmogelijk de schoonheid van de objecten op het platte vlak alleen via de ogen over te brengen!

Als indicatie kan ik zeggen dat je voor 50 gram gesponnen schapenwol ongeveer 12,50 euro kwijt bent. Bij de breisels hangt het van het gewicht en de gebruikte wolsoorten af, voor een kol zit je rond de 50 euro, maar voor een zware sjaal kan dat oplopen tot 300 euro. Natuurlijk bestaat er van alles wat ik maak maar één, dus uniek, exemplaar op aarde, twee keer hetzelfde maken is niet mogelijk.

Dan is het nog leuk om te vermelden dat ik op een hoge energiefrequentie leef, en dat die is overgebracht op wat ik maak. Je zult het misschien waarnemen als een liefdesgevoel, een grote geborgenheid en veiligheid en een dicht bij je eigen natuur zijn. Omdat ik met verschillende healings-disciplines werk, brengen mijn handen dat in de vezels.
Als dit te zweverig klinkt voor jou, beoordeel dan gewoon met je handen, ogen, neus en huid.

mailadres: claudiaschothuis@planet.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten