woensdag 20 maart 2013

techniek

Blauwe, té koele achtergrond, omslagdoek Silk Embrace en kol Kato

Achtergrond lijkt grijs! Hier met kol Japanese Candy
Het fotograferen van mijn WoolLoves kost veel tijd, ik stuit op allerlei technische problemen, en gebruik van mobiele telefoon als camera houdt niet over qua kwaliteit. Dus: uitproberen, achtergronden, licht...en dat allemaal in de tijd van mijn geliefde wolwerkjes. Ook het schrijven is wat mat op het inspiratie-vlak, dat zal snel weer beter worden, alles went! Fijn dat jullie, mijn lieve lezers, zo enthousiast reageren, echt super leuk. Ook fijne reacties op mijn facebook pagina, tijdgebrek maakt dat ik nog niet echt reageer, sorry daarvoor. Ah, de batterij van de camera is weer opgeladen, op naar een nieuwe foto-sessie met Seamore, nu met bruinige achtergrond, lichtblauw vond ik niet mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten